FAQ
U nás máš poštovné zdarma už od objednávek nad 1 200 Kč. Pokud si zvolíš platbu na dobírku, připočítáme doběrečné. U menších objednávek platí tento ceník:
1 / Geis (pro ČR)
• Platba předem: 150 Kč
• Dobírka: 230 Kč
2 / We|Do (pro Slovensko a EU)
• Platba předem: 200 Kč / 8 €
• Dobírka: 280 Kč / 11 €
3 / Zásilkovna
• Platba předem: 59 Kč
• Dobírka: 99 Kč
1 / Dobírka při doručení
Objednávku můžeš zaplatit až při doručení. Poštovné se ale navýší o poplatek za dobírku, kterou můžeš zaplatit jen v hotovosti.
2 / Bankovní převod
Naše číslo účtu je 1966269002/5500. Jako variabilní symbol použij číslo faktury. Počkej na e-mail s platebními údaji a objednávku pošleme hned, jak dostaneme platbu. Doporučujeme převod provést co nejdříve po obdržení e-mailu, abychom ti mohli balíček poslat co nejrychleji.
3 / Dárkový poukaz
Pokud máš dárkový poukaz z našeho e-shopu, můžeš ho použít na zaplacení objednávky. Každý poukaz má unikátní číslo. Po uhrazení si ho můžeš vytisknout nebo ti ho pošleme poštou. Před dokončením objednávky pak jen zadej číslo poukazu do pole „Poznámka“. Poukaz lze využít jen jednou a platí 12 měsíců od data nákupu.
4 / On-line kartou (GoPay)
Objednávku můžeš zaplatit kartou online. Při dokončení objednávky tě přesměrujeme na platební bránu. Pokud by platba neproběhla, můžeš vybrat jiný způsob nebo to zkusit znovu.
Všechno zboží máme skladem a odešleme ho k Vám domů obvykle do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky (nejpozději do 5 pracovního dne). O odeslání Vás budeme informovat SMS a e-mailem. Svůj balíček si po převzetí prosím zkontrolujte.
Nejdříve nám prosím zašli na email vyplněný reklamační protokol, který najdeš v našich VOP. Poté počkej na naše vyjádření.
Reklamované zboží můžeš poslat přepravní službou na adresu La Costa Decoration s.r.o., Podolská 769/122, 147 00 Praha 4 – Podolí.
Snažíme se reklamace vyřešit co nejrychleji, ale nejpozději to bude do 30 dnů. O výsledku tě budeme informovat přes SMS, e-mail nebo telefonicky.
Pokud ti dorazí zboží nebo balík viditelně poškozené, je potřeba to hned řešit s dopravcem. Nemusíš převzít poškozené zboží a měl/a bys nás o tom co nejdříve informovat.
- Systém si pamatuje tvoje kontaktní údaje, takže je nemusíš při každém nákupu znovu vyplňovat.
- Máš přehled o historii svých objednávek.
- Budeš mít možnost odběru novinek a budeš jako první vědět o všech akcích, slevách a zajímavých nabídkách.